Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
ITL 301 programının öğrencilere tanıtılması ve ders gereksinimleri. "Müsait-müsait değil" ifadeleri ve sahiplik ifadeleri, adres açıklamaları, müzelerin açılış ve kapanış saatleri, uçak kalkış ve gelişlerini kullanarak şehrin özelliklerini ve ilgi çekici yerlerini anlatmak. |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı, Çalışma kağıdı
|
2) |
"Müsait-müsait değil" ifadeleri ve sahiplik ifadeleri, adres açıklamaları, müzelerin açılış ve kapanış saatleri, uçak kalkış ve gelişlerini kullanarak şehrin özelliklerini ve ilgi çekici yerlerini anlatmak. |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı, Çalışma kağıdı
|
3) |
"Müsait-müsait değil" ifadeleri ve sahiplik ifadeleri, adres açıklamaları, müzelerin açılış ve kapanış saatleri, uçak kalkış ve gelişlerini kullanarak şehrin özelliklerini ve ilgi çekici yerlerini anlatmak. |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
4) |
Konular: Çalışma alışkanlıkları, tipik bir gün ve çalışma saatleri, özel günlerde kullanılan selamlaşma ve iyi dilekler, İtalya tatilleri |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
5) |
Konular: Çalışma alışkanlıkları, tipik bir gün ve çalışma saatleri, özel günlerde kullanılan selamlaşma ve iyi dilekler, İtalya tatilleri |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
6) |
Konular: Çalışma alışkanlıkları, tipik bir gün ve çalışma saatleri, özel günlerde kullanılan selamlaşma ve iyi dilekler, İtalya tatilleri |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
7) |
Genel Tekrar - ARA SINAV |
|
8) |
Konular: Geçmiş olaylar, tatil planları, hava tahmini. |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
9) |
Konular: Geçmiş olaylar, tatil planları, hava tahmini. |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
10) |
Konular: Geçmiş olaylar, tatil planları, hava tahmini. |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
11) |
Konular: Yeme alışkanlıkları, alışveriş listesi, İtalyan ve Türk mutfağı ve yemek tarifleri, tercih edilen yemeğin tarifi, şarküteri alışverişi, ihtiyaç duyulan yiyecek miktarlarının, mevsimlerin belirlenmesi |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
12) |
Konular: Yeme alışkanlıkları, alışveriş listesi, İtalyan ve Türk mutfağı ve yemek tarifleri, tercih edilen yemeğin tarifi, şarküteri alışverişi, ihtiyaç duyulan yiyecek miktarlarının, mevsimlerin belirlenmesi |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
13) |
Final sınavı öncesi genel tekrar |
|
14) |
Final Sınavı |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Alanında gerekli, düşünsel, bilimsel, estetik, sanatsal, tarihsel ve kültürel alt yapıya ilişkin bilgi ve kavrayışa sahip olabilme. |
1 |
2) |
Disiplinler arası ortak çalışabilme. |
3 |
3) |
Tasarım problemi oluşturma, değerlendirme ve tasarım sürecini yönetebilme. |
1 |
4) |
Tasarım problemi oluşturma, değerlendirme ve tasarım sürecini yönetebilme. |
1 |
5) |
Ulusal ve uluslararası mimari yaklaşımları ve örnekleri karşılaştırabilme. |
1 |
6) |
Tasarımda erişilebilirlik, güvenlik, çevresel koşullar ve sürdürülebilirlik unsurlarını dikkate alabilme. |
1 |
7) |
Tasarımda erişilebilirlik, güvenlik, çevresel koşullar ve sürdürülebilirlik unsurlarını dikkate alabilme. |
1 |
8) |
İki ve üç boyutlu düşünebilme ve ifade edebilme. |
1 |
9) |
Yapı bilimleri ve teknolojileri konusunda yetkinlik, tasarım alanındaki teknik bilgileri kullanabilme. |
1 |
10) |
İşlev-form-renk-ışık-malzeme faktörlerini içmimari tasarımda kullanabilme. |
1 |
11) |
Güncel yerel, bölgesel, ulusal ve küresel genel ve mesleki sorunlar hakkında bilgi ve bilinç sahibi olabilme. |
2 |
12) |
Tarihi çevre koruma ve restorasyon konularında yetkin olabilme. |
1 |
13) |
İnsan-mobilya-mekan-çevre ilişkilerini tasarıma uyarlayabilme. |
1 |
14) |
Edindiği kuramsal, teknik ve estetik bilgilerle özgün tasarım dilini oluşturabilme. |
1 |