Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Genel Tekrar |
|
2) |
Ünite IV: Demander et exprimer un avis
Ders 13:Qu'est-ce qu'on leur offre?
* hediye seçmek
* tavsiye istemek
* hediye, bayram ve zevklere ait sözcükler |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı |
3) |
Ünite IV: Demander et exprimer un
avis
Ders 13:Qu'est-ce qu'on leur offre?
* pronom COI
* adjectifs possessifs 3
* olumsuz soru |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
4) |
Ünite IV: Demander et exprimer un avis
Ders 14: On solde!
* elbise satın almak
* beden ve ayakkabı numarası ifade etmek
* tavsiyede bulunmak / almak
|
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı |
5) |
Ünite IV: Demander et exprimer un
avis
Ders 14: On solde!
* adjectifs démonstratifs ( işaret
sıfatları)
* comparatif 1(karşılaştırma)
* moi aussi / moi non plus
* emir kipinin olumsuz hali |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
6) |
Ünite IV: Demander et exprimer un avis
Ders 15: Découvrir Paris en bus avec l'Open Tour
* tavsiye almak, fikir beyan etmek
* impératif + pronom / emir kipi + zamir |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
7) |
Genel Tekrar - ARA SINAV |
|
8) |
Ünite IV: Demander et exprimer un avis
Ders 15: Découvrir Paris en bus avec l'Open Tour
* pronominal fiiller
* où ve quand
* "tout" sıfatı
|
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı |
9) |
Ünite IV: Demander et exprimer un avis
Ders 16: Si vous gagnez, vous ferez quoi?
* Plan yapmak. Dilek ve niyetini ifade etmek |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
10) |
Ünite IV: Demander et exprimer un avis
Ders 16: Si vous gagnez, vous ferez
quoi?
* futur simple / gelecek zaman
* varsayımda bulunmak / si
* superlatifs |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
11) |
Unité I: Faire des comparaisons
Leçon 17: Parasol ou parapluie?
* iklimden bahsetmek
* iklimleri karşılaştırmak |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
12) |
Unité I: Faire des comparaisons
Leçon 17: Parasol ou parapluie?
* futur simple / futur proche (gelecek/ yakın gelecek zamanları)
* karşılaştırma 2 |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
13) |
Unité I: Faire des comparaisons
Leçon 18: Quand il est midi à Paris
* zamandan bahsetme
* iklimleri karşılaştırma |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
14) |
FİNAL SINAVI |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
İşletmenin farklı alanlarıyla ilgili kavram ve teorileri kurumlarla ilintili problemleri çözmek için kullanmak. |
1 |
2) |
İşletmenin yöneticileri olarak uygun analitik ve nicel teknikleri kullanarak kararlar almak |
1 |
3) |
Bilgi teknolojileri uygulamalarında yaratıcılığı ve yeniliği geliştirecek stratejiler üretmek ve analiz etmek. |
1 |
4) |
İş gereksinimlerini desteklemek için donanım ve yazılım bileşenlerinin tasarım ve uygulamalarını içeren kurumsal bilgi teknolojisi altyapısını anlayacak ve geliştirecek teknikler geliştirmek. |
1 |
5) |
Sürekli proses iyileştirmesi amacıyla operasyonel iş süreçlerini, birlikte çalışacak bilgi teknolojileri bileşenlerini de belirleyecek şekilde tanımlamak ve belgelemek. |
1 |
6) |
Bilgi teknolojileri uygulamalarında yaratıcılığı ve yeniliği geliştirecek stratejiler üretmek ve analiz etmek. |
1 |
7) |
İş çevresinde gerekli olan takım çalışması ve liderlik becerilerini göstermek. |
1 |
8) |
Bilgi teknolojileri ile ilgili işletme problemleriyle uğraşırken etik ve çevresel meseleler konusunda farkındalık göstermek. |
1 |
9) |
İşletme ile ilgili problemleri değerlendirmeye ve çözmeye yarayacak gerekli kaynakların nasıl elde edileceğine dair araştırma becerilerine sahip olmak. |
1 |
10) |
Mevcut ve çeşitli çevrelere yenilikçi ve yaratıcı biçimde çözümler uygulamak. |
1 |
11) |
İşletme ve yönetim alanındaki yeni gelişmeleri takip etmek için yabancı bir dil kullanmak ve dünyanın her yanından meslektaşlarla iletişim kurmak |
5 |
12) |
Bilgi ve iletişim teknolojilerini yönetim alanında ileri bilgisayar programları ile kullanmak. |
1 |
13) |
Bilgilendirici, efektif ve ilgi çekici sunumlar hazırlamak ve sunmak |
2 |
14) |
Girişimcilik projeleri de dâhil olmak üzere her türlü proje için kaliteli dokümantasyon üretebilmek ve bu dokümanları sunmak |
1 |