Kurum ve kuruluşların çevreleriyle etkin ve etkileşimli iletişim kurmaları, toplumsal düzlemde güvenin sağlanması ve olumlu imaj yaratımı gerçekleştirmek hedeflenmektedir. Bu durumun sağlanması, kurumun hedef kitlesini doğru şekilde tanımlayıp istek ve beklentilerine dair bilgileri edinmeleri ile ilgilidir. Halkla ilişkiler ve reklam bu aşamada kurum ve kuruluşların ihtiyaç özelliklerini belirleyip bunlara cevap veren alan olarak önemli bir yere sahiptir. Bu programda ihtiyaçları karşılayacak, halkla ilişkiler ve reklam ajanslarında, siyasal ve kurumsal danışmanlık kurumlarında, medya planlama ve satış pazarlama şirketlerinde, kamu ve özel sektörde halkla ilişkiler ve reklam uzmanları, kurumsal iletişim uzmanları, müşteri ilişkileri ve imaj yöneticisi gibi iletişimin ve işletmenin bir çok dalında istihdam edinecek bireyler yetiştirilmektedir. |