Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Ünite I: Premiers Contacts
Ders I: Je m'appelle Elise. Et vous?
* fransızca, fransa ve fransa hakkında genel bilgiler.
* selamlama, kendini tanıtma, teşekkür
* cümle içinde sözcüklerin sıralanışı
* être, s'appeler (je / vou
* c'est + nom de personne /pronom tonique
* milliyet bildiren sıfatlar
|
|
2) |
Ünite I: Premiers Contacts
Ders I: Je m'appelle Elise. Et vous?
* c'est + nom de personne /pronom tonique
* milliyet bildiren sıfatlar 1
|
|
3) |
Ünite I: Premiers Contacts
Ders 2: Vous dansez? D'accord
* kimlik bilgilerini sorma
* kendi hakkında bilgi verm
* özür dileme
|
|
4) |
Ünite I: Premiers Contacts
Ders 2: Vous dansez? D'accord
* vous (sen-siz)
* masculin / féminin 1
* milliyet bildiren sıfatlar 2
|
|
5) |
Ünite I: Premiers Contacts
Ders 3: Monica, Yukiko et compagnie
* birisi hakkında bilgi vermek 1
* sevdiği şeyleri söylemek
* il / elle
*article défini
* masculin / féminin 2
|
|
6) |
Ünite I: Premiers Contacts
Ders 3: Monica, Yukiko et compagnie
* il y a...
* kişileri tanımlamak için gerekli sıfatlar 1
* zevkler, tercihler 1
|
|
7) |
Genel Tekrar - ARA SINAV |
|
8) |
Ünite I: Premiers Contacts
Ders 4:Les voisins de Sophie
* birisi hakkında bilgi vermek 2
* tu / vous; ils / elles
* masculin / féminin 3
|
|
9) |
Ünite I: Premiers Contacts
Ders 4:Les voisins de Sophie
* isim, sıfat ve fiillerde çoğul
*c'est un ... / il est
* Kişileri tanımlamak için gerekli sıfatlar 2
|
|
10) |
Ünite II: Se situer dans l'espace
Ders 5: tu vas au Luxembourg?
* gelinen / gidilen yerden bahsetmek
* aller, venir fiilleri
|
|
11) |
Ünite II: Se situer dans l'espace
Ders 5: tu vas au Luxembourg?
* à - de préposition ları
* iş ve hobiler
* où.... ? / soru
|
|
12) |
Ünite II: Se situer dans l'espace
Ders 6: Nous venons pour l'inscription
* adını hecelemek / kodlamak
* sayılar (60'a kadar)
* mekanla ilgili soru sormak
|
|
13) |
Ünite II: Se situer dans l'espace
Ders 6: Nous venons pour l'inscription
* tarih ve saat
* Zamanla ilgili bilgi sormak
* haftanın günleri
|
|
14) |
Genel tekrar – FİNAL SINAVI |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Alanında gerekli, düşünsel, bilimsel, estetik, sanatsal, tarihsel ve kültürel alt yapıya ilişkin bilgi ve kavrayışa sahip olabilme. |
1 |
2) |
Disiplinler arası ortak çalışabilme. |
3 |
3) |
Tasarım problemi oluşturma, değerlendirme ve tasarım sürecini yönetebilme. |
1 |
4) |
Tasarım problemi oluşturma, değerlendirme ve tasarım sürecini yönetebilme. |
1 |
5) |
Ulusal ve uluslararası mimari yaklaşımları ve örnekleri karşılaştırabilme. |
1 |
6) |
Tasarımda erişilebilirlik, güvenlik, çevresel koşullar ve sürdürülebilirlik unsurlarını dikkate alabilme. |
1 |
7) |
Tasarımda erişilebilirlik, güvenlik, çevresel koşullar ve sürdürülebilirlik unsurlarını dikkate alabilme. |
1 |
8) |
İki ve üç boyutlu düşünebilme ve ifade edebilme. |
1 |
9) |
Yapı bilimleri ve teknolojileri konusunda yetkinlik, tasarım alanındaki teknik bilgileri kullanabilme. |
1 |
10) |
İşlev-form-renk-ışık-malzeme faktörlerini içmimari tasarımda kullanabilme. |
1 |
11) |
Güncel yerel, bölgesel, ulusal ve küresel genel ve mesleki sorunlar hakkında bilgi ve bilinç sahibi olabilme. |
2 |
12) |
Tarihi çevre koruma ve restorasyon konularında yetkin olabilme. |
1 |
13) |
İnsan-mobilya-mekan-çevre ilişkilerini tasarıma uyarlayabilme. |
1 |
14) |
Edindiği kuramsal, teknik ve estetik bilgilerle özgün tasarım dilini oluşturabilme. |
1 |