Hafta |
Konu |
Ön Hazırlık |
1) |
Genel Tekrar |
|
2) |
Ünite II: Se situer dans l'espace
Ders 7:À vélo, en train, en avion
* Taşıma araçları |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı |
3) |
Ünite II: Se situer dans l'espace
Ders 7:À vélo, en train, en avion
* önermek, kabul etmek, reddetmek |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
4) |
Ünite II: Se situer dans l'espace
Ders 8: Pardon monsieur, le BHV s'il vous plaît
* yol sormak
* konum belirleme |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
5) |
Ünite II: Se situer dans l'espace
Ders 8: Pardon monsieur, le BHV s'il vous plaît
* pouvoir
* fiillerde olumsuzluk
* fiil + mastar
|
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı |
6) |
Unité III: Poser des questions
Leçon 9: Au marché
* alış- veriş yapmak , fiyat sormak
* vouloir / c'est .....
* article partitif 1
* pas de1 |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
7) |
Genel Tekrar - ARA SINAV |
|
8) |
Unité III: Poser des questions
Leçon 9: Au marché
* sebze- meyve adları
* fiyat ve miktar
* 100'e kadar sayılar |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
9) |
Unité III: Poser des questions
Leçon 10: On déjeune ici?
* restorana gitme, menüyü anlama, ısmarlama
* "on" (nous) zamiri
* article partitif 2 |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
10) |
Unité III: Poser des questions
Leçon 10: On déjeune ici?
* comme + isim
* mutfak ve restoran terminolojisi
* zevkler ve tatlar
|
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı |
11) |
Unité III: Poser des questions
Leçon 11: On va chez ma copine?
* bir şey önermek
* birisi hakkında bilgi sormak ve bilgi vermek
* les adjectifs possessifs
* qu'est-ce que c'est? / qui est-ce? |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
12) |
Unité III: Poser des questions
Leçon 11: On va chez ma copine?
* pronoms COD 1 / y (yer bildiren)
* aile 1
* tasfir için gerekli sıfatlar 2 |
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı
|
13) |
Unité III: Poser des questions
Leçon 12: Chez Susana
* eve davet edilme
* bir evi ziyaret etmek
|
Ders kitabı, Alıştırma kitabı,
Çalışma kağıdı |
14) |
Genel tekrar – FİNAL SINAVI |
|
|
Dersin Program Kazanımlarına Etkisi |
Katkı Payı |
1) |
Psikoloji ve alt alanlarıyla ilgili temel kavramlara ve uygulama bilgilerine yeterli düzeyde sahiptir. |
1 |
2) |
Psikolojinin kuramsal yaklaşımları ve bakış açıları hakkında bilgi sahibidir. |
1 |
3) |
Psikolojinin tarihsel sürecini açıklayabilecek yeterli bilgi düzeyine sahiptir. |
1 |
4) |
Kültürel değerlerin psikoloji üzerindeki etkilerine yönelik bilgi sahibidir. |
1 |
5) |
Alanıyla ilgili etik ilkeler ve sorumlulukları hakkında bilgi sahibidir. |
1 |
6) |
Alanıyla ilgili araştırma yaparken gerekli teknolojileri kullanabilecek ve bilgiye ulaşabilecek becerilere sahiptir. |
1 |
7) |
Alanıyla ilgili araştırma yapma, analiz etme ve raporlama becerilerine sahiptir. |
5 |
8) |
Yaklaşımlar arası karşılaştırma yapabilme ve kültürel özelliklerin yansımalarını analiz edebilme ve alanla ilgili ölçme-değerlendirme yapabilme becerilerine sahiptir. |
4 |
9) |
Mesleğinin gerektirdiği şekle uygun gözlem yapma becerisine sahiptir. |
3 |
10) |
Alanıyla ilgili bilgi ve becerilerini sosyal sorumluluk bilinciyle kullanır. |
2 |
11) |
Alanıyla ilgili iletişim teknolojilerini takip eder ve kullanır. |
1 |
12) |
Akıcı bir yabancı dil yetkinliği bulunur, sosyal ve mesleki iletişimi sürdürür. |
5 |
13) |
Diğer disiplinlerle alanı arasındaki bağlantıları bağdaştırabilir. |
2 |
14) |
Alanıyla ilgili güncel bilgileri takip ederek gelişimini sürdürmeye devam eder. |
2 |
15) |
Öğrenme yollarını bilir, bilgilerini paylaşır ve yeni fikirlere karşı açıktır. |
2 |
16) |
Alanla ilgili bilgi ve uygulama becerilerini mesleki etik ilkelere bağlı olarak kullanma yetkinliğindedir. |
1 |
17) |
İnsana özgü ve kültürel değerler konusunda bilinçlidir ve bu prensiplere göre yetkinliklerini sürdürür. |
1 |
18) |
Alanıyla ilgili bireysel veya grup halindeki çalışmalarda gerektiğinde inisiyatif alabilecek sorumluluktadır. |
1 |
19) |
Almış olduğu görevleri zamanında uygun olarak yerine getirecek sorumluluk bilincine sahiptir. |
1 |